Lägesrapport v.42

2010-10-22 @ 13:44:32

Vi börjar med att klargöra lite saker:


  1. Jag bloggar inte på beställning. Jag bloggar när JAG har något att tillföra i ditt liv.
  2. Detta är inte ett skyltfönster, kontaktannons eller dylikt. Ska bara försöka beskriva mig lite närmare.
  3. Skövde IK kommer slakta Mariestad i nästa fredagens derby.
Så. Nu vet Du.
Men Du vet kanske inte riktigt vem den här mystiska killen är och hur han funkar. Och allt ska Du inte få veta heller.
Det finns några "grundstenar" som är tydligare än andra.
Äh, jag skiter fan i't. Varken orkar eller känner för det, så vi går hastigt över till något annat.
Åker till Stockholm imorn bitti 07.47 för möten och verksamhetskonferens. Detta innebär övernattning på hotell och smaskiga måltider för Pappa J.
Gratis.
Ja, det kan låta lite snålt, men nog fan tackar Jag ja till detta. Har däremot väldigt lite koll på vad konferensen innehåller men det märker man väl. Har fått insidertips om att det finns mycket smaskigt att trycka i sig under tiden också.
Sånt här blir man betrodd med att åka på, när man är hängiven och brinner för något. Du borde testa hur det är.
Ska ta med mig min Macbook och eventuellt live-blogga från konferensen, så Du behöver inte oroa dig. Du slipper inte undan mig på hela helgen.
Dags att stryka kostymen, ha en skön fredag.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: