Årets nyförvärv på drömfabriken?

2010-09-16 @ 13:20:23

Volvo Powertrain har gjort det igen!!!

Ett företag kan nästan ses som t.ex. en idrottsklubb/förening där spelare kommer och går. Dit spelare söker sig för att det verkar vara en intressant arbetsgivare där man känner att man har saker att tillföra laget.
En klubb kan även säga upp kontrakt, och binda till sig spelare på förnyade kontrakt.
Det sistnämnda hände då mig igår.
Ett kontrakt är påskrivet där jag blev tillsvidare-anställd för andra gången på samma företag.
Detta KAN vara Volvo Powertrains bästa värvning sen dom anställde mig för första gången. Jag vet vilken kapacitet som finns i den här killen. Företaget vet också. Och ja, jag gillar att sticka ut hakan och påstå att jag är en av de bättre.
Så då är vi på rätt köl igen vad det gäller arbete. Jag älskar att arbeta. Kanske t.o.m. skulle leta efter en timanställning på något annat företag (Kinnarps Interior) för att höja månadslönen ytterligare.
Lyxa till'et imorse för å fira gårdagens påskrift.
Träningsfri dag p.g.a. besök hos tandläkare idag. Vilket innebär ett innebandypass mindre, 710 spänn fattigare och en stressfri torsdag som kom vältajmat.
Än en gång, grattis Volvo PT till 2010 års värvning.
/J

Kommentarer
    Postat av: Malin

    Låter fint, men asså - du ska ju inte jobba ihjäl dig ;D

    Postat av: J-Rod

    Njae, men tjäna pengar är roligt, speciellt när man vill ha något dyrt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: