Hejdå sommar å superier. Hej höst och träning.

2010-09-05 @ 20:28:54

Mjaha, då var det väl dags igen.

Efter en vecka som innehöll 55 timmar arbete, känner jag mig riktigt nöjd med mig själv denna söndag.
Precis så som Du gör.
Fick t.o.m. en medalj utdelad till mig idag med valören guld. Sen att det stod "Billingeslaget B-Ungdom" ingraverat på baksidan, är en annan historia.
Så, imorn är dagen då det nya hälsosamma livet börjar. Är det iaf tänkt. Tog frukost tidigare i veckan med 3 av mina nya vänner som ska försöka pusha mig ännu mer i höst, i samband med all hälsosam mat.
Detta innebär iaf för egen del, att det är slut på alla vansinniga intag av diverse alkoholhaltiga drycker som sommaren serverat mitt framför näsan på mig. Det är helt overkligt när man tänker tillbaka på det. Lyckas man vurpa på vägen hem från stan, falla handlöst mot det inte alltför mjuka underlaget asfalt så att man slår upp ett mysigt köttsår på hakan som blöder i 2 dagar, är det kanske dags å börja tänka sig för. Jag hävdar fortfarande att vurpan berodde på den massiva nederbörden just den torsdagen, men vänner säger annat. Kanske även min hjärna.
Visst, jag är mänsklig åxå och tänker njuta av livet. Jag kommer unna mig någon Carlsberg Hof på lördagen. Absolut. Men att göra som på lördagen när jag åkte på kryssning, smälla i sig 11 starkbärs på väg till Stockholm och väl uppe på färjan bränna 1600 på bara shots? No more.
Har bättre saker å lägga stålar på. Mat och en 9-3 Aero Sportcombi V6 2,8T.
/J

Kommentarer
    Postat av: Hanna

    lycka till!! :)

    Postat av: Juha

    Taaack Hanna! :D

    Postat av: Malin

    Det är skillnad på att vara alkis och livsnjutare. Ha ha! ;D

    Dessutom ska de vara Heineken!



    Jag hejjar på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: