Träningsvärk, helg och 9 kilo kött.

2010-09-10 @ 12:21:39

Å så var premiärveckan avklarad för uppstarten av mitt hälsosamma liv.

OCH VILKEN SUCCÉ!!! =)
Fantastiskt nöjd med såväl kost som träning. 3 pass gym, varvat med 2 pass innebandy har iofs bidragit till träningsvärken från helvetet, men sjöen va gött det känns. Är det såhär bra det ska kännas, kommer det inte bli några problem att hålla sig ifrån fyllorna.
Dagens pass avslutades i stretch-rummet med sit-ups och lite annat bôs.
Lika otippat som att jag körde på i stort sett samma vikter som innan uppehållet var det, att tandläkaren ringde och bokade in mig på dejt. Lät som om jag skulle till någon fröken med indiskt påbrå. Dyr lär hon ju vara ock! Fan.
Vad jag ska göra i helgen? För det är ju precis det du undrar din jävel. Skit i det du.
Nä, jag ska senare idag sticka iväg och hämta min köttlåda med 9 kilo nötkött (ryggbiff, entrecôte, och nötfärs) tillsammans med Herr Skagefjord. Därefter kliver jag in i DJ-båset som Team Bira med DJ Perzzon där ett pass med sköna mixar kommer förgylla eftermiddagen. Runt 17.30 bär det av mot Kapten Robert Persson och Billingehov för att se den röd-vita maskinen Skövde IK göra slarvsylta av Kumla IK. Sen ska jag komma hem, släcka varje ljuskälla och vresa på Katatonia på alldeles för hög volym.
Höstångest? Absolut inte. Bara ren å skär njutning. Soffläge, stirra upp i taket och reflektera kring veckan som varit. Att få känna easet lite. Lite så jag jobbar. Lika klart är det, som att Nadal skulle slå ut Verdasco i 3 raka inatt.
Trevlig helg!
/J

Kommentarer
    Postat av: KP

    Du är grym Juha! Kör så det ryker!

    Postat av: Malin

    Höstångest är inte direkt ett ord jag ens skulle försöka förknippa med dig. Haha!

    Förra året vart du ju seriös med träning osv oxå vid den här tiden. Ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: