Viktökande, kärt barn, har många beskrivningar?

2010-09-21 @ 13:51:04

78,2 kilo visade vågen på gymmet igår. Happy days!

Som sagt, målet är att bli riktigt svullen nu till vintern. Sen får vi väl se om det döljs något under svullenheten, fast inte förrän sommaren.
Under veckan som har gått, har undertecknad fått höra att han är:
  • Fet
  • Långsam
  • Tjockis
  • Grisen i Geico-reklamen
  • Dålig
  • Kass
Det finns säkert fler beskrivningar jag fått höra, men jag kommer tyvärr inte på allt negativt folk tycker om mig. Ber så himla mycket om ursäkt för det, hoppas det är okej?!
Även om de flesta säger det med glimten i ögat, så värmer ju givetvis dessa fina ord jättemycket så här i höstrusket! Bara det att jag får inleda en konversation med någon och få detta i ansiktet är ju grymt! :)
Sen att jag fullständigt ger blanka fan i det, och överbevisar människor gång på gång, med min uppfinningsrikedom och kunskap är ju en helt annan femma.
Har en del mer å dela med mig men jag tänker hålla detta inlägg kort, då jag har massor att göra innan jag beger mig till drömfabriken för att släcka rödlampor, larm,  fixa krånglande AGV:er och få tyst  på extremt jobbiga provare.
Peace out... /J

Kommentarer
    Postat av: Elin W

    Mera bloggande tack :-)

    Det är ju grym underhållning att läsa dina små krönikor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: